بزرگترین شرکت تولید کننده مدل سه بعدی


تکسچر با کیفیت ، به معنای بافت می باشد، این اصطلاح در نرم افزارهای سه بعدی و شبیه سازی به عکس و تصوری گفته میشود که از سطح یک جسم واقعی گرفته شده و برای استفاده در نرم افزارهای سه بعدی و مدل سازی به کار میرود . استفاده تکسچر در نرم افزارهای سه بعدی مثل تری دی مکس 3dsmax ، مایا maya ، سینما فوردی cinema4d ، اسکچاپ sketchupبا ترکیب چندین مپ مختلف صورت می گیرد . تکسچر ها از همه مواد و متریال های آماده تهیه میشوند.


تکسچرها انواع مختلفی مانند تکسچر سنگ ، تکسچر چوب ، تکسچر کاغذ دیواری و تکسچر بتن است . استفاده از تکسچر با کیفیت در ایجاد رندر با کیفیت و رئال خیلی مهم است . شرکت هایی که تکسچر با کیفیت تولید می کنند مانند Arroway , Polligon , Rd-Texture تکسچر های با کیفیت 4k , 6k , 12k را در اختیار می گذارند که برای یک رندر با کیفیت و رئال realistic rendering حائز اهمیت هست .

مدل سه بعدی

مدل سه بعدی یا آبجکت سه بعدی به جسمی می گویند که در کامپیوتر به وسیله نرم افزار طراحی و شبیه سازی به این عمل مدلسازی سه بعدی می گویند . مدل یا آیجکت های سه بعدی با کیفیت امروزه بسیار نقش مهمی شبیه سازی معماری ، بازی سازی ، چاپ سه بعدی و رندرهای با کیفیت دارد . نرم افزار های معروف مدل سازی می توان نرم افزار های راینو rhino تری دی مکس 3dsmax ، مایا maya ، سینما فوردی Cinema4d ، زیبراش zbrush رو نام برد . شرکت های معروف در زمینه مدل سازی می توان اورموشن evermotion ، سی جی اکسیس Cgaxis ، مکس تری Maxtree ، vizpepole ، Cgtrader ، 3dsky را نام برد که در زمینه ساخت مدل های با کیفیت مبلمان ، صندلی ، لوستر ، دکوری با سبک های مدرن و کلاسیک هستند .

3dsky pro

بزرگترین شرکت تولید کننده مدل سه بعدی و آبجکت سه بعدی در اینترنت که روزانه تعدادی مدل از مبلمان صندلی لوستر ساختمان و متریال های چوب فلز سنگ را در اختیار کاربر می گذارد . آبجکت های 3dsky pro با کیفیت ترین مدل های سه بعدی هستند که با مدل سازی اصولی Modeling و تکسچرنیگ Texturing دقیق و آنرپ unwarpکردن مدل ها به صورت کاملا رئال و رئالستیک realistic rendering تولید شده و در رندر بسیار طبیعی است . این مدل های سه بعدی و آبجکت های سه بعدی به صورت آبجکت های پولی تری دی اسکای free download 3dsky pro models بوده و به صورت رایگان دانلود میشود .



[ بازدید : 237 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 15 آبان 1398 ] [ 21:54 ] [ admin ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر