بهترین ریمل پرپشت کننده وحجم دهنده کدامند


بهترین ریمل پرپشت کننده وحجم دهنده کدامند


ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده ایمپکت کلینیک Impact Optimal

نمایش زیبایی چشمان شما درگرو سلامت پوست صورت شما هم هست. شاید بگویید خوب می‌خواهید چه چیزی بگویید؟ لطافت، طراوت و روشنی پوست صورتتان کمک می‌کند آرایش شما به‌خوبی جلوه کند شرکت کلینیک متخصص تولید محصولات محافظت و ترمیم‌کننده پوست هست که برای شما ریملی به نام ایمپکت کلینیک Impact Optimal تولید کرده است که قطعاً نگرانی آسیب مصرف ریمل را دیگر نخواهید داشت. ریمل ایمپکت کلینیک بهترین ریمل حجم دهنده دنیا مناسبی را برای مژه‌های شما فراهم، همراه با تازگی و بدون مصنوعی دیده شدن فراهم خواهد کرد همان حس دخترانگی گذشته را دوباره خواهید داشت. ریمل کلینیک ایمپکت برای دل ربایی بیشتر حالت‌دهنده و بلند کننده مژه هم است.


ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده استی لودر Sumptuous

بهترین مارک ریمل پرپشت کننده وحجم دهنده Sumptuous Extreme از برند محبوب و لوکس استی لودر با بافتی نرم و سبک چشمانی درخشان و مژه‌هایی بلند و دل‌فریب به ارمغان می‌آورد. ریمل Sumptuous Extreme بهترین ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده را تا 3 برابر افزایش می‌دهد و شانه‌های آن باعث افزایش ضخامت مژه‌ها می‌گردد. احساس لطافت و نگران نبودن از ریزش مژه‌ها با ریمل استی لدر Sumptuous فراهم خواهد شد. برای اینکه ریمل سامپ توس با درا بودن ویتامین‌ها باعث افزایش لطافت مژه‌ها شده و مژه‌ها را بالا می‌برد. به‌علاوه با دارا بودن سه نوع فیبر حجم دهنده در تقویت و تغذیه مژه‌ها مؤثر است. خیلی تند پلک بزنید مژه‌های شما به هم نمی‌چسبد و احساس چسبندگی مژه‌ها را به هم نخواهید داشت چون مژه‌هایی تک‌تک و جدا از هم با این ریمل دارید.

شاید بخواهید بخوانید : با ریملی که خشک شده چه کنیم؟

ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده مک دو سر Haute & Naughty

آیا جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که وقتی ریمل می‌زنند مژه‌های آن‌ها آن طوری که دوست دارند حالت نمی‌گیرد؟ بعد از ریمل زدن فکر می‌کنند ریملی که استفاده کردند خوب نیست. البته این مورد برای اشخاصی هست که از فر مژه استفاده نمی‌کنند یا همراه خود ندارند یا وقت کافی برای این کار ندارند. حالت گرفتن و حالت دادن مژه‌ها مورد مهمی خواهد بود برای افرادی که آرایش را دوست دارند و حرفه‌ای دنبال می‌کنند چون نباید نقصی در آرایش چشم وجود داشته باشد. ریمل دوتایی مک به شما یک ریمل حجم دهنده بسیار خوب ارائه می‌دهد همراه با یک ریمل حالت‌دهنده مژه برای هنرنمایی و حرفه‌ای بودن شمارا در آرایش نشان بدهد. پس نتیجه این‌که با یک فرچه می‌توانید به مژه‌هایتان حالت بدهید و با دیگری می‌توانید حجم آن‌ها را بیشتر کنید.

ریمل پرپشت کننده، حجم دهنده هایپرلش ماروکس Marox

بهترین ریمل پرپشت کننده وحجم دهنده هایپرلش ماروکس Marox ساخت کشور آلمان در حجم 20 میلی‌لیتر با سه کاربرد تولیدشده است.

ریمل‌هایپرلشماروز به دلیل برسی که دارد مژه‌ها را چندین برابر حجیم و بلند می‌کند و تمامی مژه‌ها را تحت پوشش خود درمیاورد ریمل‌هایپر ماروکس حاوی مقداری کربن بلک هست که باعث تقویت مژه‌ها شده و از ریزش و حساسیت‌های چشمی جلوگیری می‌کند و هیچ نگرانی از بابت این موضوع نخواهید داشت. این ریمل برای افرادی که مژه‌های توخالی و کم‌پشت و بدون رنگی دارند پیشنهاد خوبی هست.

ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده بل مشکی Full Lash

ریمل بل مشکی Full Lash با توجه به فرچه‌ای که دارد از نوع ریمل‌های حجم دهنده هست این ریمل علاوه بر حجیم کردن، مژه‌ها را حالت دار کرده و از چسبیدن و تجمع مواد اضافی بر روی مژه‌ها جلوگیری می‌کندریمل فول لش بلدارای ترکیبات تقویت‌کننده است که از ریزش مژه‌ها جلوگیری می‌کند و باعث تقویت، استحکام مژه‌ها نیز می‌شود. رنگ مشکی این ریمل مژه‌ها را به‌طور یکسان مشکی و بلند می‌کند و چشمان زیبا را به شما هدیه می‌دهد.

https://www.elle.com/beauty/makeup-skin-care/tips/g27/elle-editors-favorite-mascara/


[ بازدید : 524 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 8 بهمن 1398 ] [ 17:52 ] [ admin ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر